Home
Térkép
Sziciliai fellépések

Marsala
A gyönyörű ódon városban volt az első fellépés. A szállásunk a HOTEL CAP nevű nagyszerű kis szállodában volt. Mindjárt odaérkezésünk után, amint elhelyezkedtünk a szállodában indultunk a fellépésre...

Másnap vasárnap délelőtt az együttesek felvonultak a város utcáin. A gyönyörű katedrális előtti téren nagy volt a nyüzsgés, a színpompás sokadalomban mindenki megcsodálta a táncosokat...

Ballestrate
A kis tengerparti városkában a szerzetesek adtak szállást az együtesnek. Este a hangulatos tengerparti sétányon volt a fellépés...

Trappeto
Másnap a Ballestratéhez közeli kisvárosban lépett fel az együttes. Utána visszautaztunk a szállásra a szerzetesekhez...

S. Agata di Militello
A tengerparti kisváros nyüzsgő sétányán volt felállítva a színpad, ahol az együttesek felléptek. A Vidróczkinak mindenhol fergeteges sikere volt

Caltagirone
A gyönyörű Victor Emanuel királyról elnevezett parkban állt az óriási színpad, ahol fellépett az együttes. Rengeteg ember, és szép környezet adta a hátteret a tánchoz. A szállásunk aznap este már Messinában volt, mert másnap visszaindultunk a kontinensre...

Itala
Ez a kisváros Lillo Alessandro szülőfaluja. Ezért megkülönböztetett műsorral készült az együttes. A városka olyan meredek hegy tetején fekszik, hogy a buszok nem tudtak felmenni. Külön kisbuszok vittek fel minket a hegyre..

Cefalu
Délelőtt felvonulás volt a városka utcáin. Este kb. 10 perces műsort adtunk...

Messina
Délelőtt az együtesek felvonultak a város utcáin. Este kb. 10 perces műsort adtunk...

S. Maria di Licodia
A kisváros mesterségesen kialakított főterén lépett fel az együttes. Utána a polgármester meghívta a csapatot pizza vacsorára. Mondhatom mindenkinek jólesett, mellé habzó söröket ittunk...

Milazzo
Itt volt az utolsó fellépés. A színpad az utcán volt. Nagyon lelkes, nagyon jó közönség volt. A fellépés után Giovanni egy bárban odaült a zongorához és Beatles dalokat játszott. Jó hangulat volt...